Dagen i koncentrat

Förrut skrev ajg ett inlägg, men när jag skulle publicera så försvann det så klart. Sedan dess har jag iaf vart och tränat lite med Elin. Eller a, vi testa mest lite och gick igenom sportlife med deras maskiner. Hon lärde mig också några nya övningar med hantlarna. Vill kunna det bram hade vart kul.

Det blev inget plugg i nolhaga förrut, jag fastnade hos Elin på Diabless. Prövade en massa kläder och fastnade för lite av det. BLand annat en jättefin rutig klänning i lite "Grease"-stil. Dock är den för dyr, men jag är verkligen kär  i den. Senare var jag, Robin och Lillstrumpa på DeliDeli och åt. Lika gott som alltid.

Fortfarande inget om jobben. Imorgon är det skola hela dagen, även dags att bestämma sig om jag ska gå på piratsittningen eller after-worka med elin på hennes födelsedag.

Nu är det Chasmere Maffia (osäker på stavingen där =) ) och popcorn. Gott.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0