Extrajobb!

Idag var jag på västsvensk tidningsdistribution och pratade. Har sökt sommarjobb där och skulle dit på lite intervju idag. Det hela slutade med att jag blev erbjuden extrajobb direkt. Så nästa helg ska jag gå md en som delar ut tidningar och sen om jag tycker att det funkar så ska skriva på kontrakt och så. Däremot har jag ett litet problem, sommarjobbet får jag ju också verkar det som. Grejen är att det är bara tre timmar om dagen ungefär och betalt därefter. Vill ju som sagt helst ha ett heltidsjobb under sommaren, men samtidigt ha kvar detta som extrajobb. Men sammtidigt vet jag ju inte när jag får svar från de andra jobben jag sökt. Sicket dilemma! Jag vågar ju inte tacka nej till detta heller, ifall jag inte får nått av de andra. Men 5000 i månaden under sommaren är för lite. Jag är ju van med att få ungefär tre gånger så mycket på contage. Jaja, jag får väl fundera på det.

Ska snart cykla iväg igen, till tåget. Sen har jag föreläsning i två timmar och sen hem igen. Idag ska jag dessutom träna, kondition. Undra om jag orkar med en timma på crosstrainern i dag också??

Redan hungrig och två timmar kvar tills jag ska äta, sketans.

So long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0