Fika!

Nu har jag vart och fikat med Elin.  Lika trevligt som vanligt. Vi var på Espresso House som öppnade i förra veckan. De har säkert goda saker där, men jag köpte nån slags chokladkaka men den var lite för vissen och smakade lite för mycket hasselnöt. Men kladdkakan som himla god ut. Även andra saker såg goda ut, så jag har inte gett upp det helt än. Men som sagt, inget slår Coffesouse's citronpaj med maräng. =) FAst de hade sån där smaksirap som man kunde välja till att ha i kaffe, tog kanel och det blev följaktligen en mycket god kanel-latte.

Det fina vädret gör mig sugen på att gå ut och ta ett glas vin eller nått. Försöker att övertala malin och loffe men jag tror inte att det funkar, ser med andra ord ut som att det blir ännu en kväll ensam hemma isoffan med katten och popcorn. (ja, jag älskar popcorn) Får väl seo m det går någo bra på tv bara, annars kanske det funkar med svt-play och häxdansen. =)

jaja
So long

Kommentarer
Postat av: elin

saknar dig redan! ska fan fixa lya i stan nu så kan vi afterworka varje dag :) hihi tack för allt beröm. jag kör mycke på Fake it til you make it just nu å det verkar ju funka :) förlåt att jag dissade vinet idag. vi sänker varsin på lördag istället :) massa löve till dig!

2008-04-03 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0