För mycket av det goda..

lite för mycket av det goda blev det igår, vilket resulterar i en seg dag i dag. Men jag har mig själv att skylla. Maten var iaf god och sällskapet likaså. Ska lägga in lite bilder snart tänkte jag. Några drog nog vidare till Tallhyddan med det räckte med det som var för min del.

Har fortfarande inte läst inför tentan, vilket faktiskt inte heller är så lätt, eftersom jag fortfarande saknar två böcker. Hoppas verkligen att de kommer imon, annars blir det omtenta för min del. Förstår inte varför jag har sådan otur med mina böcker nu. Som om det inte var nog med förra tentan  liksom. detta är ju i princip en upprepning av förra gången.

Nä, nu ska jag göra en räd i skåpen för att se om vi har något onyttigt och ätbart.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0