Fröken Söt.

Igår var vi på lager ettfemsju. =) Jag la vantarna på en jättesöt klänning, från ett märke som heter Fröken Söt. Himla roligt namn tycker jag! Klänningen var för övrigt väldigt söt och påminner om en sjal jag har från hm. =) Men det gör inget. Köpte också tre linnen från lagers egna märke och ett par solglasögon från Blammo. Så äntligen kan jag vara med i solglasögonklubben. =)

Efter vi vart i Gällstad var vi hemma hos mor och far och grillade.

Ikväll blir det också gott, ska till Carmens och äta med ett par stycken. Blir nog trevligt. FÅr väl se om jag hängerpå till tallhyddan sen eller hur det blir. Jaja, nu skaj ag hänga upp tvätt innan vi cyklar i väg till Lasse på bollvägen.

         
Solglasögonklubben    The Dress

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0