Funky Monkey!

Alldeles mosig i huvudet idag också. Gillar inte riktigt statistik eller SPSS heller för den delen.
Kan ju också konstatera att efter nästan ett år i jönet så börjar man att lära sig vilka man ska arbeta med och vilka man inte ska arbeta med. Tuggade lite fradga där ett tag nästan. Men det är bara att räkna till tio och ta ett djupt andetag och försöka släppa det. Tur att jag har min allierade. =) haha

Tjock var det på tåget hem dessutom. Fick stå upp till Herrljunga = halva vägen. Sen fick jag iaf en plats och kunde sjuka ner och spela mitt spel på mobilen som jag blivit beroende av, Funky Monkey. Hur kul låter det inte?! Man ska iaf samla bananer och rädda apungar från infödingar. SKitkul och väldigt beroendeframkallade.

Imon blir det Lager 157 med Elsk.
Nu blir det mat.

So long!

Just det, hade fått mejl från Lycknis nu också att även mina böcker som var restnoterade är på väg, skönt! Då löser sig nog tentan ändå =)

Kommentarer
Postat av: empa

kraam

2008-04-26 @ 11:44:16
Postat av: Fie

Usch ja jag blev helt förvirrad när jag satt där vid datorn o skulle försöka skriva in alltihop.. men tja det löste ju sig tillslut.. =) Men jag fick nästan panik ett tag.. haha! Trevlig helg =)

2008-04-26 @ 16:07:06
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0