GI

Jag har gett upp med att få in med header, får väl fråga nån som vet "live" istället. Återgår till det gamla så länge.

Jobbintervju imon. Hoppas att det går bra, Är dock lite orolig. Vet inte hur måga timmar det är på. Helst vill jag ju ha ett heltidsjobb. Eller i vart fall en heltidslön. Annars kan jag ju lika gärna gå på contage. Och tycker ju fortfarande att Stena och Zara hade vart det roligaste. Men jag vet inte hur man gör, kan man säga kanske? Jag har ju aldrig sökt jobb innan. Contage räknar jag nämligen inte. Där anställer de ju vem som helst typ.  Känns det som iaf. Sen är ju detta mer eller mindre ett nattjobb, men det har jag inget ont av. Det tror jag faktiskt att jag klarar. Får skaffa en termos som jag kan ha kaffe i bara, haha. Får ju inte somna när jag kör bil.  =) Jaja, vi får väl se hur allt verkar och blir imon.

Helgen har vart lugn, även om jag faktiskt socalizat hela helgen. Eller i vart fall fredag och lördag. Igår var det slappsöndag med träning som vanligt. Funderar på om jag ska börja äta enligt GI kanske. Tycker inte jag märker nått att jag tränar, så behöver nog iallafall tänka över vad jag äter. Tänkte att GI var bra, men sen läste jag nått om att kroppen förbränner inte bara fett, när det inte får några kolhydrater, utan även protein. Det vill jag ju inte, det är ju protein som muskelerna behöver för att växa, välle?? Jaja, får fråga Elin hon har väl koll på det. Ska också fråga om hon vill leka idag, hade vart trevligt, vi som är lediga måndagar bägge två.

Nu blir det frukost.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0