GI

Sjukt trött idag, även om jag sov till tio. Måste vart helt avdäckad eftersom jag inte ens hörde när posten kom. Brukar vakna av det annars.

Funderar på att vänta med GI. Har inte handlat hem nått, så isf får jag typ leva på ägg och salami eller nått. Men jag är fortfarande inne på det, så det är inte att jag tänker att dra mig ur. Kan vara kul att se lite mer "deffad" ut när vi åker till Kroatien. Få bort min lilla bullmage hade inte vart fel det heller. Men så mycket mer vill jag egentligen inte att det ska försvinna. Vill inte äta GI för att gå ner i  vikt utan för att må bättre och orka mer. Kan vara skönt att se om min migrän försvinner om jag håller det ett tag. Jaja, återstår att se. Nu blir det ägg-frukost!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0