Gissningar, jidder och förbannad lögn

Äntligen är den omtalade tentan avklarad. Jag var rätt lugn hela dagen igår och morgonen idag, as usual. Däremot fick jag något som kändes som en rejäl jävla kallsup när jag öppnade det gröna försättsbladet. Vad. I. Helvete! Det var inte alls någon dans som de tidigare tentorna har vart där vi fått ha med oss litteratur. Jag skrev, jiddrade, ljög och gissade och nu håller jag tummarna för att jag klarar det. Iallafall två utav de tre delarna, så att jag bara behöver tenta om en del. 25 maj är det omtenta-tillfälle. Redan inplanerat. Fast egentligen inte, för det är jättesvårt att ens uppskatta hur det gick. Känns som om det kan ha gått precis hur som helst.

Jaja, när jag kom tillbaka till stan åt jag glass med pappa och amanda och sedan blev jag, precis som förra veckan, en del av inredningen på Diabless och hängde där i typ 2 timmar. Hjälpte Elin att larma lite kläder, så kände jag mig lite nyttig iaf. Trivs rätt bra med att sitta där. Borde kanske lägga ner MKV och söka jobb i klädaffär istället. Fast nä, det blir om två år isåfall, när jag inte får något jobb som informatör. haha.

Har inte ätit nått vettigt än eftersom jag aldrig är hungrig när det är varmt ute och det börjar göra sig påmint nu. Ägg kanske. Eller så fortsätta att svulla i kolhydrater. Tänkte ju börja med GI imon så det borde jag väl få unna mig. Lite popcorn också kanske. Det är nog det jag kommer att sakna mest, det andra känns ändå som om det är ok. Eller kakor också, och glass. Kanske ska vänta tills på torsdag... Eller kanske måndag... Måndagar är alltid bra dagar att börja något på.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0