Gnagarsamling

Idag ska jag städa. Måste verkligen städa, vill knappt tänka på hur det ser ut här inne. Därför går jag konstant runt och kisar så att jag inte ska se all skit. Det är alltid en bra lösning. Det som inte syns, finns inte.

Men först kommer Elin och dricker te. Synd bara att man inte är en sån som går upp klockan sju och kan öppna dörren för elin till ett glänsade hem, haha! Nä, först te, sen städning. Ska nog tvätta lite me, det kan jag iofs börja med nu. Ska också försöka städa bort kattens härliga samling med gnagare som hon har lagt på balkongen. iuh.
Hur får man katter att sluta jaga? Framförallt att sluta med att ta med sitt byta upp på balkongen och dörrmattan?
Om det är nån som vet så tages tips tacksamt emot.

So long

Kommentarer
Postat av: Teddan

Nej, skit i städningen!

Har du Humor?
Kolla då in:
www.teddan.blogg.se

2008-04-10 @ 11:07:13
URL: http://teddan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0