Gratismat hela dagen!

Kalas hela dagen i Säckestad. Japp, det ligger lika öde som det låter. Men det var trevligt iaf med god mat och god paj istället för tårta. Gillar när det är nått annat än tårta eftersom jag i princip inte har ätit tårta sen jag åt massa tårta när jag fyllde ett. Hålelr redan på och klurar på vad jag ska jag när jag själv fyller år istället för tårta. Antingen paj eller så cupcakes, med massa frosting. Om jag ska göra paj måste jag testa innan iaf, eftersom jag vill härma CoffeeHouse's citronpaj med tjock marängtäcke på. får väl improvisera lite. Annars kanske man kan fjäska med Emilia som jobbar där, även om jag inte känner henne så väl. HOn kanske ändå kan sticka till mig receptet, haha! Men tror inte att det är så svårt. Bara att göra lite extra pajdeg så att man kan täcka högt upp på kanterna. Och cupcakes har jag ju absolut inga recept på så det blir till att googla isf.

Ikväll är det dessutom medlemsfest på sportlife, fast det är på hotellet. Tänkte gå dit och äta gratis.Väntar mest på att Elin ska ringa och säga att hon är påväg. Annars blir det nog en slapp kväll, sov oroligt så är rätt så seg. Och dessutom jobbade de här utanför i morse, typ sågar i betong. Går ändå att gå med på under vardagarna med helgerna?! Hallå?!

Jaja, kanske ska pudra näsan lite, elin har en liten förmåga att ringa när hon är framme och står och vntar typ. =) But I like her anyway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0