Long time, no seen!

Hmm, liten miss av blogg.se att försöka byta plattform när allt bara sket sig, ett aprilskämt kanske??

Iaf, inte så mtcket har hänt sen sist, eller, det är klart, det har ju vart helg. Helgen har vart mucho lugn iom begravningen på fredagen. Väldigt jobbig, men väldigt, väldigt fin. känns som om det blev ett fint avslut men man kommer ju ändå aldrig förstå, särskilt eftersom det kom så plötsligt också. Jaja.
Efter begravningen åkte vi hem och vilade oss lite och sen fick vi reda på att Johan hade lyckats få bord på Musses. Så då blev det min favorit, kycklingpasta. väldigt välbehövligt med mat! Efter maten åkte vi hem till johan för att kolla på film. EFtersom jag var ensam tjej fick jag också äran att välja film. Haha, det blev iaf Elisabeth - The Golden Age. Jag hade faktsikt trott att den skulle vara bättre och killar kunde nog inte med att klaga, haha!

Efter filmen hade jag lovat att köra mamma, pappa, lilly och claes hem från stan och det var bara att ge sig ut vid ett. Var iaf sjukt trött n'r jag kom hem en timma senare och däckade så fort jag lade huvudet på kudden.

På lördagen väntade en shoppingtur i Gbg med Elsk. Hade planer på att köpa bh och jeans men kom hem med ett oar sjukt snygga satinbyxor i jeansmodell istället. Köpte dem på Monki, finns väldigt mycket fint där! Efter shoppingen blev det pizza och sedan bio, 10 000 B.C. Både jag och Elsk tyckte att den var jättebra, så, se den!

Söndagen var lugn med endast lite träning.
Igår började en ny kurs också,typ medie- och kommunikationsvetenskapliga teorier och metoder eller nått sånt där. Förberedande för B-uppsatsen som kommer om fem veckor iaf.
Just det, hade celebert besök av invånarna på rektorsgatan igår kväll också, väldigt trevligt!

Och fick G på min tenta! Ett poäng över G, jag är så jävla bra!! Firade med ett vrålsnyggt lila nagellack och en söt rosa-röd rouge från H&M.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0