Min balkong.

Hör och häpna, gnagarsamlingen är borta! Även mattan där Pischen lägger sina byten. Det är lite dumt, eftersom hon har en tendens att äta upp allt utom svansen och njuren. Så nu kommer hon antagligen lägga dem rätt på trallen = mindre fräscht. Får klura lite på en bra lösning. SUgen på att fixa iordning hela balkongen nu och bara kunna sotta där och njuta med ett glas kallt vitt vin. Eller en Cosmopolitan. Eller sån där milkshakedrink emd Mintuu. Kort sagt, jag gillar att sitta på balkongen. Lite trist nu bara eftersom de renoverar hyreshusen mitt emot. Inte så kul utsikt.
image118

Har lite som dröm att få till en sån där jättemysig balkong man ser i inredningstidningar. Får jobba på det nu i vår/sommar.

Tror att jag städat bort Robin, han är spårlöst försvunnen med allt skräp...

So long

Kommentarer
Postat av: Fie

Jag älskar me o sitta på balkongen, så skönt =) Jag satte mig i solen en stund förut o sen kom erik ut med lite fika.. det va mys! O riktigt varmt o skönt =) Ha det så bra!

2008-04-20 @ 19:13:43
URL: http://sofiehellberg.blogg.se
Postat av: Fie

åh tack så mycket =) det hoppas jag med.. hehe!

2008-04-21 @ 11:07:35
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0