No more slacker

Nu får det vara slut på mitt förslappade liv! Ska ta en dusch och piffa mig lite, sen åka ner och hälsa på Elin på jobbet och sen bort till Nolhaga och sätta mig och läsa. Gärna somewhere sunny. Här går det ju inte att koncentrera sig, byggjobbarna jobbar för fullt. Gah, bli klara snart!

inte länge kvar till tentan nu, blä. Men det ska la gå denna gången också. FAst kan inte skita i att läsa denna gången, det är ju faktiskt förberedande inför b-uppsatsen och det vore rätt så oansvarigt av mig att bara skita i det, iaf när vi är två som skriver.

Kanske ska åka ut till mamma sen och pimpa min overall lite. Hittade lite bra tyg när vi städade igår. Tänke skriva mitt namn på overallen någonstans. Ska bli kul underinsparken, camping låter som ett bra alternativ tycker jag!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0