Nya lördagsnöjet - medelålders på hotellet

Hotellet och medlemsfesten igår var trevligt. Hann dock inte till gratismaten men enligt källor tog den slut ganska så fort, men den var tydligen god. Eftersom det var "förmånliga priser i baren" blev det två  vår-cider och en öl = lagom lullig. =) Skakade rumpan till gamla r'n'b och hiphop-godingar på lilla dansgolvet och minglad runt lite. Medelålders blir som ystra kalvar när de väl kommer ut. Längesedan man skrattade så. =) Somliga var helt hysteriska, skitkul. I övrigt var det ganska hög medelålder men antar att den yngre populationen droppade in ungefär näg Elin och jag tackade för oss vi halv tolv. En rolig kväll med lagom av allt. Väl ute så mötte Robin oss och jag plockade fram mina medhavda bekväma skor och så tog vi en liten promenad hem. Hemma sedan drack vi te och åt av mitt nybakta bröd. 

Idag blir det vårpremiär - Glass på torget! Ska väl ge mig iväg om tio minuter eller nått. Efter det så ska vi till mor&far och få oss lite middag och ta en promenad i solskenet. Förhoppningsvis kanske vi hinner en sväng till Sportlife också när vi kommit hem, är träningssugen! Men det verkar att bli en bra dag.

Gårdagens roligaste konversation:
Eva: Vet du om hon gillar några speciella blommor?
Rune: Nää, hon brukar inte äta dem.
Klockren kommentar om du frågar mig! =)

So long! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0