sjuk??

Ännu en dag till ända. Bara längtar tills hela denna veckan är till ända. cum on pliiz! Veckan känns väldigt tung med många långa dagar och två dagar då jag börjar åtta vilket innebär att mitt tåg går 05.40. Men som jag sagt innan, vad gör man inte för kärleken. Allt, verkar det som iallafall.
 
Dessutom mitt i min mest upptagna vecka sen insparken befarar jag att jag fått urinvägsinfektion igen. Senast jag hade det var det ju också under insparken, men då fick jag aldrig gått till läkaren för det och det var inte bra. Så det ska ajg inte göra om. Men tänkte att om det fortfarande verkar gå åt det hållet imon ska jag kila över till studenthälsan, de kanske kan hjälpa en stressad student att ta ett litet prov och att skriva ut penicillin. Får vänta och se helt enkelt.

Imon är det dessutom piratsittning och elins födelsedag. Sittningen har jag bestämt mig för att hoppa, eftersom jag faktiskt är helt pank. Får se om jag firar något med elin med just nu lutar det åt att jag sitter hemma och snålar i min ensamhet. Men allvarligt, jag tar redan av mina sparpengar och det vill jag helst inte göra till sådana saker som fest, utan det räcker att norpa av dem för livsviktiga saker som mat och kaffe. 

Nu ska jag nog kolla lite på desperate och sen blir det sova för min del. Blir rätt trött av att bara sitta med laptopen i sängen faktiskt.

Dagens Roligaste: Hedvig beskriver hur hon dansar till Beyoncé: " Jag var som en jävla vibrator!" 

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0