Skitdag

Bara för att det var en sån himlans bra dag i måndags så var det naturligtvis en skitdag idag. Först fick jag i regnet gå ner till tåget som var försenat och visade sig vara ett sånt tåg de kör pendeltrafik med mellan gbg och alingsås. Ni som åkte pendeln förstår min förskräckelse över att sitta och skaka på det i en och en halv timma! Dessutom var det den nya varianten och på dem är alla säten stenhårda och går inte att fälla bakåt. Så jag fick helt enkelt sitta ihopkurad som en liten boll när jag skulle ta igen min sömn. Aj. Sen hade jag fått ett jäklans skoskav också av mina nya converse bara för att jag inte gått in dem riktigt än. Aj.

Det var tur att jag fick tillbaka mitt PM om ett socialpsykologiskt fenomen och upptäckte att hon gilalt det iaf, annars hade jag nog åkt hem igen. Lyckades för första gången på högskolan få ett VG på nått som jag gjort helt själv, alltså inget grupparbete eller så. Dessutom hade jag inte ens så många anmärkningar på mitt språk, bara att jag använder "man" alldeles för mycket. Det ska man tydligen inte använda alls. Där ser man. Haha, jag använder man hela tiden märker jag nu! Illa, måste vänja mig av med det till b-uppsatsen!

Har faktiskt fått tränat idag också, det är skönt. Gick en timma på/i (?) crosstrainern. Riktigt bra gjort, tycker jag själv, haha! Sen har jag så klart kollat på Greys också och nu är det väl änna dags att krypa till kojs. Imon är det bara kort dag, skönt!

Dessutom har jag blivit kallad på jobbintervju! Tidningsutdelare, wow! Lite tveksam dock, vet inte om det är en heltidstjänst och detä r ju det jag vill ha som sommarjobb. Annars är det ju helt perfekt, jobbar på natten/morgonen och sen är man ledig! Skulle ringa hon som verkar hålla i det i veckan och komma dit nästa. SKa försöka ringa imon. Ska också försöka lämna min ansökan till Belle Shoes. Håll tummarna för mig!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0