Snabbutbildning

Fortfarande svarslös ang tidningsjobbet. Vet verkligeni nte hur jag ska göra. Det ger 2000 i månaden vilket inte är så jättemycket, men det är ändå alltid något.
 
Fadderutbildning idag också. Kändes lite trist att sitta inne hela dagen, men det tog inte så lång tid som det var väntat. Skulle hållt på till fyra men var klart halv tre istället. Var tydligen för att ordf i Studentkåren var i stockholm eller nått och hans ersättare dök aldrig upp, så en tredje fick rycka in istället, noll förberedd så de förberedda powerpointsen klarades av i ett rasande tempo. Lite synd eftersom det kändes som om det var viktigt information om lite hälsa och sånna saker, typ va man ska göra om någon an nollorna har epilepsi och får ett anfall och lite sådana saker. 

Men det fina vädret var kvar när vi slutade och vi pendlar har ju inte så många tåg så det blev en glass på piren i solen i stället. Sjukt härligt!


          
Jag, Arijana (i svart) och Hedvig ( i grått) på trappan utanför skolan och på bänken på piren + HJ-aulan där utbildningen hölls. Jag får alltid svindel när jag kollar ner mot scenen där! 

Arijanas kompis Maria hittade ett par som verkade ha fastnat i varandra. De satt så, helt stilla i minst fem minuter! Imponerande!

Kommentarer
Postat av: Hedvig

ah det var riktigt gött,jag ser iaf ut o njuta på piren haha=)

2008-04-20 @ 13:36:43
URL: http://heddii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0