Stora baka-bröd-dagen

Jag är nog väldigt bra på att hela tiden ändra mina planer. Denna fredag har hela veckan vart utnämd till den stora baka-bröd-dagen och för att hinna med allt hade jag tänkt att köra Robin till jobbet, åka hem ich byta om, sen iväg och träna, handla och sen baka. Klockan är nu tio och och jag sitter fortfarande i sängen. Behöver jag säga att jag inte kom upp där vid tjugo över sex som det var tänkt?! Jaja, men än är dagen inte förstörd. Solen skiner och det går faktiskt att ta cykeln och handla, även om det innebär att jag får gå med den hem. Men det går!

Ska kolla upp lite fler recept, har ju bara ett än så länge, haha! Något mer med dinkel kanske? Det är ju gott. Annars är jag inne på filbröd. Jaja, får googla lite sen får jag se.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0