Tattoo-time!?

Ojoj, idag är jag tatueringssugen. Har länge funderat på att skaffa en men nu börja jag hitta lite som känns lite unikt för mig. Ska ju ändå ha den/dem hela livet. Har ju länge vart inne på en hjärttribal men tribals börjar att kännas lite uttjatat. Så nu jäklar, har kommit på att en katt är det ju kalrt att jag ska ha! På höften, som jag tänkt tidigare. Nu ska jag bara hitta den rätta katten. Helsvart ska den vara, men kanske gröna eller gula ögon, tänkte att det kunde vara lite tufft. 

Sen har ju ett tag också varit inne på att tatuera "People come and people go, but they never leave you" runt handleden, som ett armband. Tycker att det är så fint uttryckt och det betyder mycket för mig. Vill ha den runt min vänstra handled för att jag ska kunna ha klocka och så över den. Det känns också ganska viktigt, att jag ska kunna dölja dem. Jaja, får se. Hade vart kul om nån mer vill göra och göra samtidigt som mig. Elin, du har väl alltid pratat om en tatuering?? =)  

Sen har jag alltid tyckt att Eve's är cool, men det är lite för vågat för mig.
image107

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag ska i någon framtid tatuera in en måne eller något slags tecken för måne på ena bröstet. Körsbär står även på tur. Och någon Depeche Moderelaterat.
Haha när man skaffat en vill man ha mer mer mer...och det gör inte ont. bara lite. Eller ganska mycket. Fast jag har en på foten och där är ju huden ganska tunn. Aaah måste tatuera. Nu...

2008-04-10 @ 01:22:51
URL: http://www.lisara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0