Tut! Tut!

Uhh, jag tycker att det är så himla tråkigt att vara själv hemma på kvällen. Sitter bara och väntar på att Elsk ska komma hem. Det hade till och med vart ok att han kollade på fotboll, bara jag har honom här och kan pussa lite på honom när jag känner för det. Annars tycker jag att det går rätt så ok att vara ensam om dagarna. Egentligen brode det ju inte vara nån skillnad med det är det ändå.

För övrigt så fick vi nått ryck idag och gick till Sportlife. För er som inte vet så ligger det typ på andra sidan stan och det tar 25 minuter (big city life...=) ) Men det var rätt så skönt faktiskt, fint väder och alltid härligt att röra på sig. Det är precis som Robin sa, det är ganska absurt att människor tar bilen för att träna eller så. Iaf när man bor i Alingsås, som intedirekt är nån storstad. Ska få honom till att skaffa en cykel bara, så kan vi susa fram ihop på våra racers. Han kan  tillochmed få min "reserv"krokodiltuta som jag har ifall nån skulle sno min nuvarande, som nån idiot gjorde med min första tuta. Man är aldrig för gammal för en krokodiltuta.


So long, suckers

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej på dig :)
Tänkte bara säga att om du har tid och lust så får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar i min blogg..
Ha en bra kväll!

2008-04-08 @ 22:39:18
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0