Update

Jag är verkligen dålig på det här med att plugga. Är lika förberedd som tentan i politisk kommunikation ungefär. Och då var jag verkligen inte förberedd. Men man blir så slapp när man vet att böckerna får följa med!
Hoppas att det kommer att gå bra iallafall. Känner mig rätt så lugn, och tror rätt så säkert att jag klarar det om jag bara ger allt tid och inte stressar upp mig.

Vart på sportlife också. DEt behövdes, har inte vart där sedan förra fredagen. Och en snabbis då förra måndagen med Elin. Men den gången räknas inte riktigt. Men trots att jag inte vart där på så länge kände jag mig stark i kroppen. Lite förvånad över det faktiskt. BOrde varken orkat 15 min på crosstrainern eller lyfta det jag lyfte. MEn det är väl bra antar jag. Kommer dessutom att ha en härlig träningsvärk imon,. Fast erkänn att det är lite gött med just sådan värk, då vet man att det har gjort nytta!

Nu dusch, sen cashmere maffia

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0