cykelköp

Idag har studiemedlet trillat in på kontot. Känns väldigt skönt. På måndag trillar dessutom lönen in. Lika skönt det. Har betalt hyran till Robin, plus den hyran jag ine kunde betala för juli eftersom jag inte fick några pegnar då. Och imon ska jag göra slag i något jag pratat länge om, nämligen köpa en ny cykel. tror att min har gett upp totalt nu. Hela bakhjulet är på väg att lossna och den smäller och skrapar hela tiden när man cyklar. Så direkt när jag kommer från jkpg imorgon ska jag ta vägen förbi sportex och köpa en. Tänk så skönt det ska bli, en stor cykel, jag som bara haft en "ungdomscykel" innan. Nu kanske jag ha en chans att hänga med robin när han cyklar. kämpar fortfarande med att jag tycker att det känns lite onödigt men det är ju bara min snålhet som talar.

So long

Kommentarer
Postat av: emelieempa

cykla på du. You go girl!

Jag pratade med Malin om att hitta på något nästa helg. alltså 29.e eller 30.e. Malin skulle ut på fredagen tror jag. Jag kommer inte ihåg. Men jag vill gärna träffa er alla igen och också Elin innan hon åker. :D Vi hörs om det. Puss på dig!

2008-08-23 @ 20:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0