färdigfikat

Jaha. Fikat med Frida var trevligt, så klart. OCh de hade en bit citronpaj kvar på CoffeeHouse, den lade jag beslag på ganska så kvickt. Efter fikat var jag uppe hos Elin och höll henne sällskap medan hon stängde butiken. Och sen cyklade jag hem och nu sitter jag här. Vad händer ikväll tro? Ska jag kanske orka mig iväg till sportlife och träna benen. Klockan är snart halv åtta och elsk kommer inte hem förren vid tio. Jag kommer ju vara väldigt nöjd med mig själv om jag cyklar iväg. Det är typ hur bra som helst att cykla till Sportlife, eftersom det tar typ tio minuter så behöver man inte värma upp när man kommer dit, hur bra som helst tycker jag. Däremot blir det ju inte mycket konditionsträning när man gör så men va fan, det kommer väl det med nån gång.

På fredag hoppas jag på after work med elin. Hej tacobuffé!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0