(hatar att komma på passande rubriker)

Första slappa dagen på sista slappa veckan då'rå. (nån som hängde med?) lunch på musses och sen mathandling och sen sportlife. Kanske även fotboll, för sällskapets skull. Ska väl ta och äta frukost snart också så att jag hinner göra mig iording innan amanda kommer. Även tänkt att jag ska hinna skriva veckomatsedel och inköpslista innan, så att jag kan åka direkt efter ajg lämnat av amanda. 

Lite sugen på dagstripp till Stockholm på onsdag, om det fortfarande har kvar de billiga biljetterna. Resesällskap däremot vete tusan. 

Med tanke på dagens väder hade jag inte heller haft något emot ytterligare en vecka i kroatien. Sjukt hur mycket jag längtar tillbaka! mest värmen jag längtar efter egentligen, så det hade funkat om det vart lika varmt här, men icke då..

So long 

Kommentarer
Postat av: Veronika

får du gärna om du tycker att den e bekväm... :) från lördag elle nästa vecka?

2008-08-11 @ 11:03:33
URL: http://veronikaelg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0