home again

Hemma nu från vår helt underbara vecka på Makarska rivieran. Har blivit van att alltid ha elsk nära mig så att det känns ensamt nu när han inte är hemma.  Toffel som jag är så har jag inga problem att vara med honom iallafall 20/7. 24/7 kanske skulle bli lite väl men, det är inte omöjligt det heller.

Den som antagligen blev gladast över att vi är hemma igen är Pischen som har bott på kattpensionat i en vecka. Verkar som hon är livrädd att vi ska lämna henne igen för hon är ute max en timma och sen kommer hon in och, bokstavligen, skriker för att sedan ligga i knäet i typ två timmar. Hon är en väldigt sällskaplig katt i vanliga fall men inte så mycket för att ligga i knät.  Och hon som har katthemmet tyckte att vi hade en mycket "speciell" katt, ena sekunden var hon kelig för att i nästa fräsa. Fast sån är hon ju aldrig här hemma, bara mot mamma ibland. =) Och jag har nog saknat henne lika mycket som hon har saknat oss.

Så nu är det bara att packa upp och sen börja längta till nästa resa som antagligen blir Åre. FAst det känns ju lite tamt när man läser som Sofie som ska åka till Kap Verde....

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0