insparken 2008 - Början

Ojoj, nu har skolan och insparken dragit igång. Spännande! Imorgon är första dagen, idag var det bara info och tröj- och märkutdelning. Fick ett märke till overallen och en jättefin tshirt med high school-inspirerat tryck.

Det är så blandade känslor nu när jag ska åka iväg. Hatar ju som bekant att vara ifrån elsk. Funderar på hur jag ska lägga upp veckan, vad ska jag vara med på och vad ska jag inte vara med på? Har iaf bestämt att jag åker hem på lördagmorgon och stannar till söndag eftermiddag. Förhoppnignsvis får jag låna Robins bil så då kan vara åka hem på söndagskvällen och vara hemma ända till tisdagen.

Kan inte heller fatta att det var ett år sedan jag själv var nolla. Hur fort har det inte gått eller?! För ett år sedan satt jag i mitt rum på råslätt och saknade elsk. Imon blir det också ett år sedan jag träffade Hedvig och Arijana första gången, och vi håller fortfarande ihop, där ser man. Annars träffade man ju folk under insparken som man var rätt mycket med just då, men sedan insåg att de personerna inte var så mycket att hänga i granen. Men så är det ju alltid, vissa fastnar direkt och andra tar det tid innan man finner. Mycket kommer säkert att ändra sig under året som kommer också, nu när vi är så uppdelade i respektive inriktingar.

Nu ska jag sova, så att jag orkar med hela den kommande veckan. Tar med både kamera och dator så hoppas att jag ska hinna lägga in lite bilder iallafall.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0