it's a sign

Sportlife är öppet till 22 idag, det är ett tecken på att jag ska åka. dessutom fick jag en rolig överraskning när jag gick in på deras hemsida för att kolla öppetiderna

"Nu startar en kurs i Poweryoga! 2008-08-11 Kom och prova onsdagen den 20 augusti kl 20. Bokning sker via nätet eller i rec. Läs mer info genom att klicka nedan.

Poweryogakursen är på 12 ggr, från v. 36-48, med uppehåll v. 44. Den kommer hållas i vår B-sal på onsdagar kl. 20.                                        Kursledare är Irene Hagstedt  "

Tror faktiskt att jag ska lägga de 700 kronorna på det som det kostar, jag som älskar poweryoga! Hoppas att de fortsätter med det som vanliga pass längre fram!


Kommentarer
Postat av: eisa

här var det färger! fint!

2008-08-13 @ 19:36:40
URL: http://eisasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0