jepp

Okej, anonym har just kalalt mig barnunge. Då kan ju anonym vara så snäll och berätta vad låten handlar om så att alla barnungar förstår det och kan "digga låten" ändå, utan att dra på sig anonyms vrede. Skit samma.

Har trist ikväll. inget bra på tv och vet interiktigt vad jag ska ta mig för. Ska visserligen hänga upp tvätt men det är så trist så att jag drar på det ungefär hela kvällen. Funderar dessutom på att efter tvätten kanske börja lite med att fixa min overall till insparken.

Lite besviken också eftersom jag och Johanna hade planerat att åka till Borås imon och kika affärer. Men sen skulle Robin ut till golfen och eftersom lihv har kört ungefär hela säsongen så ville robin köra. Och iom det kommer jag inte till vårgårda där vi skulle mötas upp.

Får väl kolla på "Never been kissed" i brist på bättre.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0