Jubileum

Jag har blivit förkyld. Med feber, snor och hosta, hela köret med andra ord. Inte ett dugg kul. Var väl inte överdrivet pigg under seminariet idag, men kan ju inte stanna hemma. Dock skippade jag k's lunchmöte och tog 11-tåget hem. Sov som en klubbad säl hela vägen och kände att det var välbehövligt. Väl hemma tog jag svängen förbi apoteket och bunkrade upp med snorförebyggande saker och sen åkte jag hem och la mig. Sov ändå tills Elsk kom hem vid halv fyra. Därefter slumrade jag i ungefär en timma till innan jag gick upp och lagade middag.

Något som är väldigt irriterade just nu är att det är ett sånt där tråkigt uppehåll i alla tv-tablåer. "Sommar"-serierna är slut och de andra serierna har inte riktigt kommit igång än. Därför visas bara en massa filmen som man sett ungefär tusen gånger, som matrix och en prinsessas dagbok. Dagens i-landsproblem, jag vet, men kan inte låta bli.

Något annat som är värt att firas är att mitt körkort har treårsjubileum idag. Att det var så jäkla längesedan redan. Och eftersom det är jubileum idag så betyder det att Sandra fyller år i morgon. Tänkte kila förbi hennes salong om hon är där när jag är fikar med Elin. Komma på en "käck" present bara. Alltid samma problem. Örhängen kanske...

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0