Omotiverad

Av någon anledning känner jag mig inte riktigt peppad för skolan just nu. Kan inte riktigt komma på vad det beror på. För bara några veckor sedan längtade jag ju. Men nu känns det mest besvärligt. Jag förstår inte riktigt vad som sägs, saknar det gamla flummet på lektionerna och bara allt känns inte riktigt bra. Eller finns det nån annan, underliggande orsak som gör att det värker. Det kanske inte alls har med skolan att göra egentligen.

Kan nog ha en viss del med Elins flytt att göra, ändå tycker jagin te att det borde ha det. Hon var ju trots allt borta hela hösten, och då på andra sidan jorden. Nu är hon ju bara två och en halv timma bort, ingenting egentligen. Eller kan det vara att klassen blivit uppbruten och de rollerna man haft har blivit upprivna och jag därför känner mig lite obekväm innan jag hittat rätt igen. Nått är det som värker iallafall och gör att jag inte känner mig direkt motiverad till att plugga. Får helt enkelt klura på det i helgen.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0