Ork

Jag borde verkligen diska efter middagen om intogs för typ två timmar sedan. Men jag är så osugen! :est vill jag sätta mig coh kolla på 27 dresses och sen bo i soffan resten av kvällen. Inte säkert att det blir gbg ikväll, eller verkar som det inte blir det. Fast i sanningens namn är det rätt så skönt att vara hemma och slappa nu när det kommer att bli en sån hektisk vecka. Gjorde dessutom misstaget när jag skulle fixa overallen att måla på med textilfärgen först, den har sex timmars torktid, så ganska snart insåg jag ju så klart att det inte var det minsta smart att göra så. Men fick iaf sytt fast sidenbanden som håller uppe benen. Limmade även på lite bling. SNart ska ajg sy fast alla märken och sedan stryka på textilfärgen så att den sväller och syns tydligt. :) Neongul är den dessutom, kommer att lysa fint på kåren.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0