Peppad

Nu har jag vart och tränat för första gången på evigheter. Armarna känns som spaghetti! Riktigt jobbigt. men förhoppningvis kommer det att kännas bättre om ett par veckor. gjorde även ett misstag på gymet, vägde mig. Det skulle jag aldrig ha gjort. Eller så kanske det  var bra, för nu känner jag mig peppad för att försöka gå ner i vikt. Till jul har jag tänkt mig. Svårt att säga hur mycket jag vill gå ner men runt 6 kg kanske. Har även tänkt att när insparken är över ska ajg försöka med GI igen, fast inte lika hårt som senast. Ska redan börja dra ner på sockret. 

Har även bestämt hur jag ska försöka träna, Sportlife mån-, ons- och fredag. Tis- och torsdag ska jag promenera för att så småningom börja springa. Lördag och söndag är vilodag. Tycker inte att det känns helt omöjligt.  iallafall inte eftersom jag vill gå ner, min kropp mår inte bra av att vara i den form som den är nu. Bara det att ibland har jag lätt för att ge upp eller bara låta saker rinna ut i sanden, men nu har jag lovat mig själv att verkligen kämpa. Borde komma på en belöning jag ska ge mig själv ner jag gått ner de 6 kilon, får fundera på det litegranna. Kommer säkert på något bra.

Upptäckte också idag att fram till den 31 augusti får jag träna kostnadsfritt på alla Sportlife-anläggningar. Sportlife finns i jkpg så förhoppningvis ska jag komma iväg nån gång under insparken. Lika bra att köra hårt direkt, och inte mesa igång.

So long

Kommentarer
Postat av: Hedvig

välkommen hem till Sve.och regnet!=)och ja börja långsamt med det där GI,så det inte blir som sist haha

2008-08-11 @ 21:24:16
URL: http://heddii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0