poweryoga

Jag ska äntligen få börja på poweryoga igen! Hur glad kan man vara?! :) Elsk erbjöd sig dessutom att betala halva kursavgiften. Anledingen har jag inte riktigt fått klart för mig än, mne han snurrade något om att det är mycket pengar för mig och sånt där. Däremot visste de inte om det skulle bli nån fortsättning i form av vanliga pass efter denna kursen när jag frågade. Antar att det beror på hur många som är intresserade. Men jag håller tummarna!

Idag händer nog ungefär lika mycket som de andra dagarna i veckan, med andra ord ungefär ingenting. Kika lite på facebook, kolla samma bloggar tusen gånger och sen göra middag. min veggo-lasagne som jag gjorde igår blev hysteriskt god och det ledde till att jag och elsk inte pratade med varann på ungefär en kvart medan vi bara tryckte in mat. Stekte dessutom champinjoner i vitlök till. Jaja, ibland överträffar man sig själv.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0