Ready to take off

Nu är jag så gott som färdigpackad, pengar har jag överförda och snart redo att ge mig av. Får låna Robins bil ner till stationen så att jag slipper att cykla med alla packning. Eller, så mycket är det inte egentligen, men det krävs inte särskilt mycket för att det ska bli bökigt att cykla med. Kom fram till att jag struntar i att ta med mig datorn, är det något får jag ringa till elsk så får han fixa det. Typ lämna studieförsäkran och sånna saker. Hoppas pengarna kommer snabbt efter man gjort det, jag behöver dem verkligen.

Har hela morgonen klurat på vilken dag jag ska kunna åka hem ,men får inte riktigt ihop det. Måste skippa något ifall jag ska åka hem. Det är onsdagen som passar bäst, men ska jag åka hem då kan jag inte gå på toga-partyt. Och det måste jag nästan bestämma mig om idag, eftersom det inte fanns så många biljetter. Jaja, det tåls att tänka på. Får iallafall låna rallyhallonet på söndag, så då är jag hemma länge!

Men jag är inte enbart negativ, det kommer att blir jäkligt kul!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0