Rushelpengar!

Sista veckodagen på lediga veckan. Men det känns skönt att få komma igång igen. Jag trivs så bra i skolan så har absolut inget emot attbörja igen. Dessutom är det ju rätt så slappt. Fast har en känsla av att det kommer bli mer att göra i år än förra året. Betydligt mycket mer examinationer och sånt.

ikväll vankas det tacobuffé på åkanten, hoppas att vi blir ett rejält gäng, hade vart himla kul, och ett kul avslut så här på ledigheten. Kommer antagligen inte heller träffa Elin så många gånger till innan hon flyttar till Örebro heller. =( känns trist, men vad gör man. Förhoppningvis kan jag ju åka med mitt tågkort nästan ända till henne.

Idag hade jag tänkt att fortsätta mitt bullbak eftersom de igår blev hysteriskt goda. Tror att det är mina bästa bullar evvah! =) Men nu så ringa Robin och frågade om jag ville följa med till Allum eftersom han ska på möte med jobbet i partille och att de kunde släppa av mig där. göött. :) Jag som velat åka dit jättelänge. Ska dessutom ta med och växla in det som blev över från kroatien och iom att de pengarna redan är borta från kontot blir det så kallade "rushelpengar". Alltså sånt man kan spendera utan att det märks. Gött!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0