Shoppa

Jag är rastlös nu när jag går ensam här hemma. Vill iväg och göra något. Allra mest vill jag iväg och shoppa men det tillåter väl inte riktigt min ekonomi.. Får vänta till den 25:e antar jag. Dessutom har jag tänkt att spara en hel del av de pengarna eftersom jag har hittat ett jättemysiggt slott nere i helsingborg ungefär som har "romantisk weekend"-paket. Rätt sugen måste jag säga! Plus att jag vill spara till Åre-resan, så att jag inte behöver leva på mor&far hela veckan där uppe. Alltid skönt att känna att man kan rå sig själv.

Har suttit och kollat på kläder på Gojane också. Allt ser ju så billigt ut, men så vet man att frakt och tull tillkommer och då känns det inte lika kul längre. Det bästa vore antagligen att gå ihop flera stycken och beställa och på så sätt splitta tull och frakt. Så om nån är sugen på lite nya höstkläder så säg till!

So long 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0