slut

Insparken2008 är i full gång och jag är helt slut. Var med de två första dagarna och sen dess har jag totalt säckat ihop. igår var jag hemma lite iallafall, var väldans skönt. Idag har det vart mindre skönt eftersom os-kampen blev inställd och ajg därför har suttit här och väntat sen vi slutade vid halv tolv eftersom vi anordnar filmkväll ikväll. Så nu är det "bara" två timmar kvar tills vi ska samlas och fixa för den. Yey.

Men har iallafall fått läst lite till det vi ska ha seminarium på nästa tisdag. Gäller att gå ut hårt och köra för fullt. Denna terminen kommer helt klart bli mer ansträngade än förra året. Men egentligen borde jag inte klaga, det är ju så här det ska vara istället för den slapptakten det var förra året.

Sovit kass inatt dessutm och det spär nog på mitt dåliga humör lite. Har iallafall köpte godis som jag ska äta på under filmkvällen. Så det så.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0