surprise!

tog sju-tåget hem igår och överraskade elsk när han kom från träning. Så skönt att vara hemma så att jag inte vill åka tillbaka. Men det är bara nagra dagar till så det ska nog gå bra. Ikväll ska va på SWE på Rosenlundsbadet, party. =) Jag har hört rykten om att NRJ skule komma men det är nog bara rykten och det blir nog inget med det.

Inatt dessutom vaknade vi av ett fruktansvärt brak som gjorde att både jag och  Elsk satte oss raka i sängen. Efter viss tvekan gick jag upp och kollade. Det visade sig att hela hatthyllan hade trillat ner från väggen. Väldigt konstigt. Den har ändå suttit där i mer än två år. Och varför händer alltid sådana saker på natten??

So long

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin dag! :)

2008-08-22 @ 10:15:32
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0