SWE

SWE var hur lyckat som helst, minst tre gånger roligare än förra året! Ångrar inte något att jag gick på det. Synd för alla som missade det. Idag har jag vart helt mör och är också på väg att bli förkyld. Hejja. Har vart och köpt en cykel idag också, men med min vanliga otur hade de inte ngåra monterade så jag får den först på torsdag. En creme-färgad Kungs Drottningholm. Fint värre. Var dessutom på den nya Arnfilmen med mamma och pappa. Ikväll verkar det bli lugnt.

läste för en litens stund sedan när jag satt och bloggnördade mig att Fornarina tydligen har sitt huvudkontor i Gbg. Drömpraktik eller vad?! Har även kollar upp nudie, tror jag att det var, som också har sitt i gbg. Sen återstår ju fortfarande Lindex och GinaTricot. Så det verkar som att det blir nån informations/kommunikations-avdelning ändå. Men det är inte illa pinkat!

So long

 Bilderna har Hedvig tagit

Kommentarer
Postat av: empa

Det hade jag lätt velat följa med på. Ser skitkul ut! :D

2008-08-29 @ 08:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0