bangladesh

Ska alldeles strax dra mig mot tåget och skolan. tänkte uppdatera här först. Har blivit lite dåligt på den fronten. Anyway.. Har en gästöreläsare från Bangladesh idag, spännande! Hoppas att han är intressant att lyssna på och att det inte blir en sån där grej man ser fram emot men sen bara faller platt.

Annars händer det väl inte så mycket.. Eller egentligen gör det väl det men. Åker ju till åre på söndag och innan dess ska jag hinna med after ski-temafest i gnosjö, julfirande med robins familj och julbord med Sandra på Delideli. Och så gärna hitta en praktik plats då'rå. Men skickade två ansökningar igår kväll så jag hoppas att jag får svar på dem. Ska även försöka få tag på hon på göteborgsoperan och han på högskolan i borås idag. 

Nu e're bråttom!¨

So long 

Kommentarer
Postat av: susan & tyra

fin blogg ;)

2008-12-20 @ 12:48:50
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0