update

Oj, två veckor sedan senaste inlägget. Det är bara att inse, min blogghysteri börjar att gå över.

Black Stone Cherry var iaf super och kvällen var mucho lyckad.

Igår var jag hos johanna på middag, var även det lyckat. Stannade till halv ett då elsk kom och hämtade mig. Känns som vi har börjat att hitta tillbaka lite till den relation vi hade tidigare, jag och j, även om mycket ändrat sig. Det bjöds på vin och shottar dessutom och jag vägrar att inse att huvudvärken idag har något att göra med intagandet av alkohol. Hade ju trots allt lite huvudvärk innan jag åkte.

Nu är det väl tänktatt vi ska åka och träna men jag är sådär sugen måste jag erkänna. Fast lika bra att  komma iväg. Har vart alldeles för dåligt med träningen det senaste. Fy på mig!

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0