frajdaj

Okej, jag ska börja med analysen. Jag lovar. Snart. Ställde ju tillochmed in den utlovande träningen med Elin idag för att jag skulle skriva. Vill klippa mig också. Och träna. Sen är det nog nästan dags för oss att åka ner till gbg. Fast alla har ju svikit, så det blir väl bara jag, Robin och Anders. jaja, your loss. =)

Imon hoppas ajg på middag hos johanna och få se det nya köket och värdagsrummet. Eller vardagsrummet är ju inte nytt utan det var väl nästan ett år sedan de fixade iordning det men jag har inte vart där på typ två år. Så kan det gå.

Mor och lillstrumpa var här igår också och åt kvällsmat, trevligt att de tittar förbi för en gångs skull. Fick skumtoppar och två uppläggningsfat och en kattkalender. Kalerndern är jättesöt men jag vet inte vart jag ska hänga den. Ha ju redan min Vintage-Art-kalender jag ska hänga upp nånstans. Nu har jag ju redan missat första månaden.  Men den är rätt så stor och det medför problem. Det enda ställe för den jag kan komma på är över kattens matskål och under min icke-fungerande vintage-art-pinup-klocka. Den hänger där för dekoration. Fast det är klart, det hade ju vart ett litet plus i kanten om den faktiskt fungerat. Men det är väl orimliga krav antar jag. Särskilt eftersom den kommer ifrån Ullared.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vi ses ikväll:) Hihi..

2008-02-01 @ 12:01:23
URL: http://www.lisara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0