fylleslag hos rumpan

Igår var vi hos Empa. EMn först var vi på LA Vacca och åt. Med vi menar jag mig själv, robin och anders. Resten bangade ur. Hos emelie var det trevligt och ölspelet spelades så klart. Jag var inte med, tycker det blir jobbigt att behöva dricka så mycket så snabbt och särskilt när man dricker vin. Så jag och en man vid namn Dennis kollade på och jag påminde så vänligt deltagarna om när de tabbade sig och därmed fick straffklunkar.

Vi tolv drog vi till Park Lane. trevligt ställe med snygg inredning. Eller vad man nu ska säga. Det var fint där inne iaf, det är det jag vill ha fram!

Sammanfattning: Trevligt folk, trevlig kväll

idag är det slappt, som vanligt efter man har vart ute. Sov länge och åt sedan lite frukost innan elsk åkte iväg på match. Så nu sitter jag här själv utan att veta när han kommer hem. Smart som jag är så glömde jag ju att fråga. Det gör jag aldrig annars men nån gpng ska väl vara den första.

Ikväll blir det mys hos Johanna! Också trevligt!

Idag är det förövrigt Jason Mraz som gäller. Nu ska jag nog ta tag i vårt gigantiska berg med disk

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0