gårdagen

Gårdagen blev mycket trevlig. Fick spontanryck och ville åka till gbg så vi kutade iväg till tåget, så klart missade vi det med en minut. Gick hem till anna igen och beställde taxi och åkte till tallhyddan. Där var det som det brukar och tyvärr fick jaag pimplat i mig en öl och en drink för mycket. Detta har resulterat i att jag mått som jag förtjänat idag med en vresig mage och en stor klump ångest. lyckades också trilla på dansgolvet (pinsamt!) och slog i mitt knä ordentligt. Har sjukt ont fortfarande och har väldigt svårt att gå ner för trappor.

Men jag har iaf tränat. Nu blir det toast, ballerina med toffeesmak och oboy. Glömde att köpa te idag igen, fan.

Kommentarer
Postat av: empa

Skulle ni festat i gbg då eller?
Jag var förskyld hela helgen och fick tacka nej till festande =/. Segt fan =P

2008-02-11 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0