I'm a grown up, because I am going to a dinnerparty

Yes, då vart det bestämt, middag i metropolen Sollebrunn ikväll då! Ska bli så roligt! Håller på och funderar över vad jag ska ha på mig.. Kjolkväll ikväll tror jag bestämt. Det borde vara kjolkvällar och kjoldagar oftare faktiskt. Mi lajk. Tror jag vet vad det blir ikväll, om tröjan jag tänker på är ren iofs. Har lite dålig koll på sånt, som vanligt.

Har diskat iaf, så nu återstår bara det roliga piffet!
Dessutom pratade jag med far min förrut och nu har jag kommit på hur vi ska fixa vårt anskrämliga badrum. Vet inte när det blir än bara. Måste kolla lite först. Åh, vill ha värsta flådiga badrummet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0