kursen är slut och jag firar med gratis godis

Redovisningen är gjord och med det är kursen slut. Så no more Visuell Kommunikation. Och istället säger vi hej till organisationskommunikation.

Redovisningen gick iaf bra, och självgod som jag är tycker jag faktiskt att våra posters var böand de snyggaste. Iaf bland de vi presenterade med. Sen finns ju alltid Chokladbollsgruppen som slår alla på fingrarna, men det väljer jag helt enkelt att ignorera.

Så nu är det helg och jag ska snart iväg och hämta Manda i skolan och få en plantering som tack. Vart jag nu ska ha den. Hoppas den inte är för utomhusbruk. Men det är den säkert.

Jag har också hittat en ny "gratissida", där man samlar godis. Och vem vill inte ha godis?!  Registera er här!Dessutom får man godis för att man registrerar sig, två stycken. Man måste dock samla ihop elva godisar för att gå det hemskickat, men det går ju i ett nafs! Gratisgodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0