Mensmonster

Nu har jag vart och tränat, benen blev det idag. Börjar att märka nu att träningen faktiskt gör skillnad. Kan ta lite mer för varje gång. Känns så himla kul när man kan flytta ner pinnen ett steg till nästa vikt! nästan 60 kg i benpress nu, jag är stolt! Efter träning tog vi en snabbtur på ÖB och köpte pischemat. SÅ nu hoppas ajg att hon blir glad när hon får whiskas bitar i sås. =) Sen hyrde vi film till oss, komemr inte ihåg vad den hette, onda aningar eller nått. Verkar mucho bra.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och fråcha upp mig. Tycker att man känner sig äcklig och ofräsch konstant när man har mens, som jag har nu. Igår gjorde den mig dessutom till ett megamonster så jag fick varna folk innan jag började prata med dem. Jaja, nu dusch, sen på spåret och film tillsammans med varma mackor, te och popcorn!

image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0