Mina ögon blöder

Äntligen har jag analyserat färdigt! Jag kommer aldrig mer kunna titta på en bild utan att analysera den tills ögonen blöder. Sketans.

Nu funderar jag på om jag ska träna eller klippa mig innan jag åker till Gbg. Vill ju egentligen klippa men orkar inte riktigt. Haha. Dessutom vill jag ogärna hoppa över träningen efterosm jag smällt i mig massa pluggodis medans jag analyserat. Och en muffin jag fick på Maxi igår. Den var god för att vara muffin. Jag tycker ofta att muffins blir så torra.

Jaja... får väl fortsätta att fundera på hur jag ska göra. Kan ju kanske trots alt få till håret fint med hjälpa av både lock- och plattång och fön. Kan ju klippa mig imon förmiddag.. Vill ju ändå gå ner till stan och se "a history of sex"-utställningen de har i kulturhallen eller vad fan det heter. Över biblioteket iaf. Den har blivit sjukt mycket diskuterad och kd är i upplösningstillstånd. =) Låter ju som nått man absolut inte kan missa, eller hur?!

Här är bilden jag analyserat sönder iaf. Om nån är nyfiken på hur analysen blev så säg till, så kan jag lägga upp den. Haha! 3 sidor med enbart jidder!

image74

Kommentarer
Postat av: emilia

oh, jag vill faktiskt få en liten samantaffning av analysen, inte tre sidor men kanske tre rader?? :) har du vart på utställningen än? jag vill också gå och se den!

2008-02-01 @ 19:11:47
URL: http://imilija.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0