Pischekatten!

Shit, jag har fått fler läsare. Typ tre, men det är en ganska så hög procentandel med tanke på den lilla skara som brukar läsa. Idag har jag kommit på ett supersätt att ge Pischen avmaskningstabletter. Jag gnider helt enkelt in en halv tablett i kattgodis och dumfan tror att det är godis och äter upp det! Nu hoppas jag bara att det ska funka två till dagar så jag får genomfört kuren på henne. Tror nämligen att det behövs. Hon börjar bli smal igen. Iofs är hon en katt som är smal av naturen men. Vi konstaterade det i helgen som jag alltid trott, nämligen att hon har lite siameskatt i sig nånstans. typ en fjärdedel eller åttondel. Hon får den kroppen som de har, liksom långsmal och smal innan bakbenen. Och så de där jättestora öronen och den spetsiga nosen.

Förövrigt tror jag att hon gillar mig mest och blir lite avundsjuk när jag och Elsk myser i soffan. Hon vill liksom ha mig mest för sig själv och älskar när det bara är jag och hon hemma och vi kollar på tv. Idag var hon dessutom skitsur på syster och slog efter henne så fort hon gick förbi. Urgulligt!

Några bilder på denna übersöta varelse, min lilla bebis!



Visst är hon så söt att man smälter!?

Kommentarer
Postat av: Fie

Sicken sötnos du har där =) hihi..

2008-02-27 @ 16:47:57
URL: http://sofiehellberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0